SS501
Sitemize Hoşgeldiniz


SS501 HAKKINDA HERŞEY
 
AnasayfaTakvimGaleriSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Thanks for Waking us up!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : 1, 2  Sonraki
YazarMesaj
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Thanks for Waking us up!   C.tesi Ağus. 14, 2010 6:08 pm


Kore'nin önde gelen show programcılarından Park kyung Lim'in sunduğu show programıdır.2005 yılında kore tv'lerinde yayınlanan show programında ss501'in uyanamayışına şahit olucaksınız gülen . Hatta grup üyelerinden Park jung min o kadar ileri gidiyor ki; onu uyandırmaya çalışan sunucuyu dövüyor,Hyun'un kolunu ıstırıyor gülen . Hepinize iyi seyirler havalı
1. BÖLÜM

[
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   C.tesi Ağus. 14, 2010 6:16 pm

2. bölüm


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hacer :)
ADMİN
ADMİN


Balık Mesaj Sayısı : 285
Kayıt tarihi : 26/03/10
Nerden : çorum :)
Lakap : hacker :)

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   C.tesi Ağus. 14, 2010 11:25 pm

Canım çok teşekkürler paylaşım için.gülücük Bu program çok güzel çok hoşuma gitti ve güldüm.


saranghe jung min oppa


Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bilginar
Coordinatör
Coordinatör


Koç Mesaj Sayısı : 1385
Kayıt tarihi : 28/04/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Paz Ağus. 15, 2010 12:10 am

ben bu programı en az 3 kere izledim her bölümünü gülen çok tatlılar gülen hatta cidden uyuyorlar mı diye bile düşündüm gülen nasıl olurda insan uyanmaz yaaa gülen



BİTANEM:HER GÜN DOĞUMUNDAN GECE YARISINA KADAR SADECE SENİ DÜŞÜNÜYORUM:D SENİ DÜŞÜNMEK BİLE BENİ MUTLU EDİYOR. TANIŞMASAKTA, UZAKLARDA OLSANDA SEN HER ZAMAN BENİM DİĞER YARIMSIN. ОБИЧАМ ТЕ. SARANGHE YO KYU JONG OPPA
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
denizgözlü
ADMİN
ADMİN


Başak Mesaj Sayısı : 2909
Kayıt tarihi : 23/03/10
Nerden : çorum
Lakap : zek

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Paz Ağus. 15, 2010 9:33 am

Bende izledim birkaç kere cidden bende gerçekten uyuyorlarmı yoksa rol mü yapıyorlar diye hep düşündüm.Ama çok güldüm.gülücük


MY LEADER


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gi$$em
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 605
Kayıt tarihi : 26/04/10
Nerden : Bursa

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Paz Ağus. 15, 2010 11:16 am

ya ben videoları göremiyorum gülen ama daha önceden izleme ihtimalim var gülen bende bi kaç tane yarışma programı gibi bişeylerini izledim ama Bu olup olmadığından emin değilim gülen çok komik ti gülen E zaten içlerinde ss501 varsa süper olmama gibi bi ihtimal yok gülen


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bilginar
Coordinatör
Coordinatör


Koç Mesaj Sayısı : 1385
Kayıt tarihi : 28/04/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Paz Ağus. 15, 2010 4:28 pm

Canım senin şu video sorununa bir çözüm bulmamız lazım :( sen izleyemiyon olmuyor öyle :(



BİTANEM:HER GÜN DOĞUMUNDAN GECE YARISINA KADAR SADECE SENİ DÜŞÜNÜYORUM:D SENİ DÜŞÜNMEK BİLE BENİ MUTLU EDİYOR. TANIŞMASAKTA, UZAKLARDA OLSANDA SEN HER ZAMAN BENİM DİĞER YARIMSIN. ОБИЧАМ ТЕ. SARANGHE YO KYU JONG OPPA
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
ADMİN
ADMİN


Balık Mesaj Sayısı : 778
Kayıt tarihi : 22/03/10
Nerden : çorum
Lakap : popülerkız

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Paz Ağus. 15, 2010 4:36 pm

Çok güzelle.İzlerken çok keyif aldım.Teşekkürler.gülücük






...Benim Prensim...
JAN'M JUN'M

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ss501.yetkinforum.com
denizgözlü
ADMİN
ADMİN


Başak Mesaj Sayısı : 2909
Kayıt tarihi : 23/03/10
Nerden : çorum
Lakap : zek

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Ağus. 16, 2010 10:57 am

Daha böyle çok videolar var ekleyeceğim inşallah.gülücük


MY LEADER


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Ağus. 16, 2010 2:43 pm

3.Bölüm


beğenmenize çok sevindim gülen çok yoğun olduğum için bölümleri geç yüklüyorum kusura bakmayın kızlar üzgün


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bilginar
Coordinatör
Coordinatör


Koç Mesaj Sayısı : 1385
Kayıt tarihi : 28/04/10
Nerden : istanbul

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Ağus. 16, 2010 4:34 pm

önemli deil canım eline sağlık gülen çok seviyorum bu gurubu gülen



BİTANEM:HER GÜN DOĞUMUNDAN GECE YARISINA KADAR SADECE SENİ DÜŞÜNÜYORUM:D SENİ DÜŞÜNMEK BİLE BENİ MUTLU EDİYOR. TANIŞMASAKTA, UZAKLARDA OLSANDA SEN HER ZAMAN BENİM DİĞER YARIMSIN. ОБИЧАМ ТЕ. SARANGHE YO KYU JONG OPPA
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Ağus. 16, 2010 8:29 pm

gi$$em demiş ki:
ya ben videoları göremiyorum gülen ama daha önceden izleme ihtimalim var gülen bende bi kaç tane yarışma programı gibi bişeylerini izledim ama Bu olup olmadığından emin değilim gülen çok komik ti gülen E zaten içlerinde ss501 varsa süper olmama gibi bi ihtimal yok gülen
bebeğim sen youtubeyi mi göremiyosun? eğer öyleyse sana bi link atıyım sende izle rahat rahat gülen


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Çarş. Ağus. 25, 2010 9:19 am

4.bölüm


jung min yatağa yapışmış sanki zor ayırdılar zuhaha



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Çarş. Ağus. 25, 2010 9:22 am

5.bölüm




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Çarş. Ağus. 25, 2010 9:24 am

6.bölüm





Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Çarş. Ağus. 25, 2010 9:27 am

7.bölüm
ve ss501 intikamını alır gülen




Sayfa başına dön Aşağa gitmek
denizgözlü
ADMİN
ADMİN


Başak Mesaj Sayısı : 2909
Kayıt tarihi : 23/03/10
Nerden : çorum
Lakap : zek

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Çarş. Ağus. 25, 2010 4:22 pm

Teşekkürler bitanem çok komik videolar. opucuk


MY LEADER


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Snow Queen
Moderatör
Moderatör


Yay Mesaj Sayısı : 96
Kayıt tarihi : 18/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : vişneli pasta

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Perş. Ağus. 26, 2010 8:03 pm

rica ederim ne demek gülücük
evet çok komikler özellikle son bölümde hyun intikamını alırken sinsi bir gülüş atıyo ya ben orada koptum gülen he bide jung minin dağ gibi adamın bacağına sarılıp bırakmadığı an varya orada yerlerdeydim zuhaha


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
denizgözlü
ADMİN
ADMİN


Başak Mesaj Sayısı : 2909
Kayıt tarihi : 23/03/10
Nerden : çorum
Lakap : zek

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Perş. Ağus. 26, 2010 11:22 pm

Evet ya .... harika komikler bende çok gülmüştüm izlerken.gülücük


MY LEADER


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
gi$$em
Moderatör
Moderatör


Mesaj Sayısı : 605
Kayıt tarihi : 26/04/10
Nerden : Bursa

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Eyl. 13, 2010 9:31 pm

arkadaşlar bana bi çözüm bulun gülen intehar etçem gülen bu ne ya videoları izleyemiyorum bende youtube açılmıyor.sanırım bunlar youtubeden :( gülücük ama içinde ss501 olduğuna göre güzeldir paylaşım için teşşekürler


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
denizgözlü
ADMİN
ADMİN


Başak Mesaj Sayısı : 2909
Kayıt tarihi : 23/03/10
Nerden : çorum
Lakap : zek

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Perş. Eyl. 16, 2010 6:10 am

Canım gizemcin sen dns ayarlarını değiştir o zaman açılır.


MY LEADER


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
seymosi
Üyeler
Üyeler


Ikizler Mesaj Sayısı : 807
Kayıt tarihi : 03/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : moşi

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Paz Eyl. 19, 2010 12:36 am

Snow Queen demiş ki:
gi$$em demiş ki:
ya ben videoları göremiyorum gülen ama daha önceden izleme ihtimalim var gülen bende bi kaç tane yarışma programı gibi bişeylerini izledim ama Bu olup olmadığından emin değilim gülen çok komik ti gülen E zaten içlerinde ss501 varsa süper olmama gibi bi ihtimal yok gülen
bebeğim sen youtubeyi mi göremiyosun? eğer öyleyse sana bi link atıyım sende izle rahat rahat gülen
bende izleyemiyorum, banada atarsanız çok sevinirim üzgün
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Admin
ADMİN
ADMİN


Balık Mesaj Sayısı : 778
Kayıt tarihi : 22/03/10
Nerden : çorum
Lakap : popülerkız

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Eyl. 20, 2010 4:17 am

seymosi demiş ki:
Snow Queen demiş ki:
gi$$em demiş ki:
ya ben videoları göremiyorum gülen ama daha önceden izleme ihtimalim var gülen bende bi kaç tane yarışma programı gibi bişeylerini izledim ama Bu olup olmadığından emin değilim gülen çok komik ti gülen E zaten içlerinde ss501 varsa süper olmama gibi bi ihtimal yok gülen
bebeğim sen youtubeyi mi göremiyosun? eğer öyleyse sana bi link atıyım sende izle rahat rahat gülen
bende izleyemiyorum, banada atarsanız çok sevinirim üzgün

Canım googleye dns ayarları diye yazarsan nasıl yapman gerektiği yazar çok kolay sende yapabilirsin.






...Benim Prensim...
JAN'M JUN'M

Spoiler:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://ss501.yetkinforum.com
seymosi
Üyeler
Üyeler


Ikizler Mesaj Sayısı : 807
Kayıt tarihi : 03/07/10
Nerden : istanbul
Lakap : moşi

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Ptsi Eyl. 20, 2010 7:03 pm

Admin demiş ki:
seymosi demiş ki:
Snow Queen demiş ki:
gi$$em demiş ki:
ya ben videoları göremiyorum gülen ama daha önceden izleme ihtimalim var gülen bende bi kaç tane yarışma programı gibi bişeylerini izledim ama Bu olup olmadığından emin değilim gülen çok komik ti gülen E zaten içlerinde ss501 varsa süper olmama gibi bi ihtimal yok gülen
bebeğim sen youtubeyi mi göremiyosun? eğer öyleyse sana bi link atıyım sende izle rahat rahat gülen
bende izleyemiyorum, banada atarsanız çok sevinirim üzgün

Canım googleye dns ayarları diye yazarsan nasıl yapman gerektiği yazar çok kolay sende yapabilirsin.
ben sitelerde gösterdiği gibi yaptım ama birşey değişmedi :(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
denizgözlü
ADMİN
ADMİN


Başak Mesaj Sayısı : 2909
Kayıt tarihi : 23/03/10
Nerden : çorum
Lakap : zek

MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Perş. Eyl. 23, 2010 6:16 pm

Neden olabilir...Canım birde sizin pc de Adobe flash player yok galiba.


MY LEADER


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Thanks for Waking us up!   Bugün 6:03 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Thanks for Waking us up!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 2 sayfasıSayfaya git : 1, 2  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
SS501 :: SS501'in Katıldığı Tv Showlar Ve SS501 Üyelerinin Dizileri/Attended SS501'in TV Shows-
Buraya geçin: